Naprawa i gwarancja

Gwarancja

Gwarancja firmy Sony: co należy wiedzieć?

Co zrobić, jeśli produkt firmy Sony wymaga naprawy? Sprawdź, czy jest on objęty gwarancją.

Ogólne informacje na temat gwarancji firmy Sony:

Okres gwarancyjny trwa 2 lata, a gwarancja obejmuje telewizory, magnetowidy, zestawy Hi-Fi, aparaty, samochodowy sprzęt audio i inne urządzenia audiowizualne.

Jeśli urządzenie wymaga naprawy, należy przedstawić oryginały dowodów zakupu. W przypadku, gdy użytkownik nie posiada tych dokumentów, naprawa wykonywana będzie odpłatnie.

Niektóre produkty, takie jak na przykład lampy, projektory i baterie, są objęte ograniczoną gwarancją. Więcej informacji zawierają ogólne warunki gwarancji firmy Sony

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:

  • działania wilgoci,
  • upadku urządzenia,
  • uderzenia pioruna,
  • nieprawidłowej eksploatacji urządzenia.

Szczegółowe informacje zawierają ogólne warunki gwarancji firmy Sony

Co się stanie, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w sposób opisany powyżej? Nie powinno być to powodem do zmartwień - urządzenie firmy Sony można poddać naprawie, ale będzie ona odpłatna. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat kosztów napraw i dostępnych opcji.

Aby uzyskać dostęp do dokumentacji dotyczącej gwarancji, prosimy o podanie numeru modelu urządzenia VAIO lub tabletu.

Zakres informacji jest uzależniony od modelu.

Gwarancja Europejska-lnformacja.

Warunki gwarancji obejmującej tablety

Zapraszamy do zapoznania się z ogólnymi warunkami gwarancji.

Zapraszamy do zapoznania się z treścią karty gwarancyjnej.

Pakiety opieki serwisowej Sony - Serwis Extra

Serwis Extra to nowy system serwisowy wprowadzony z myślą o wygodzie Użytkownika produktów Sony. Nie jest to zwykły pakiet serwisowy , to więcej niż gwarancja, to do 5 lat pełnej opieki serwisowej . W zależności od opcji, którą Klient wybierze przy zakupie towaru, może przedłużyć standardowy dwuletni okres gwarancji do 3 lub 5 lat.

Usługi Serwis Extra i Serwis Extra Plus można dokupić w salonach Sony Centre w przeciągu 360 dni od daty zakupu produktu Sony. Listę salonów Sony Centre znajdziesz tutaj .



Wybierz usługę serwisową dla swojego produktu.

  1. Serwis Extra na telewizory BRAVIA
  2. Serwis Extra na kamery Handycam, aparaty Cyber-shot i Cyfrowe Lustrzanki Sony (DSLR)
  3. Serwis Extra na Sony VAIO
  4. Serwis Extra na Sony Tablet
  5. Serwis Extra na produkty Audio Wideo


Serwis Extra na telewizory BRAVIA

Serwis Extra Plus – Usługa polegająca na przedłużeniu opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji do pięciu lat od daty zakupu produktu oraz pełna opieka serwisowa zaczynająca się od pierwszego dnia po zakupie BRAVIA.

Serwis Extra Plus na Telewizory BRAVIA to:

  • 5 lat bezpieczeństwa
  • Bezpłatne usuwanie usterek wynikających również z nieszczęśliwych wypadków

W ramach serwisu oferujemy również:

  • krótkie terminy napraw
  • naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • naprawy wykonywane w domu Klienta
  • telewizor zastępczy na czas naprawy jeśli naprawa w doku okaże się nimożliwa – oferowany w miarę dostępności
  • możliwość zakupu serwisu do 360 dni od daty zakupu produktu
  • for 801 382 462 - Infolinia Sony – natychmiastowa pomoc i porada

Więcej szczegółów - regulamin Serwisu Extra Plus na telewizory BRAVIA® (BCC-Y5)



Serwis Extra – Usługa polegająca na przedłużeniu opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji do trzech lat od daty zakupu produktu.

Serwis Extra na Telewizory BRAVIA to:

  • 3 lub 4 lata bezpieczeństwa
  • Bezpłatne wykonywanie napraw

W ramach serwisu oferujemy również:

  • krótkie terminy napraw
  • naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • naprawy wykonywane w domu Klienta
  • telewizor zastępczy na czas naprawy jeśli naprawa w doku okaże się niemożliwa – oferowany w miarę dostępności - możliwość zakupu serwisu do 360 dni od daty zakupu produktu
  • 801 382 462 - Infolinia Sony – natychmiastowa pomoc i porada

Więcej szczegółów - regulamin Serwisu Extra na telewizory BRAVIA® (BEW-Y3)

Gwarancja Sony obowiązująca do 01.10.2009

Serwis Extra na kamery Handycam, aparaty Cyber-shot i Cyfrowe Lustrzanki Sony (DSLR)

Serwis Extra Plus kamery i aparaty Sony to:

  • 3 lata bezpieczeństwa
  • Bezpłatne usuwanie usterek wynikających również z nieszczęśliwych wypadków

W ramach serwisu oferujemy również:

  • krótkie terminy napraw
  • naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • możliwość oddania produktu do naprawy w każdym Sony Centre
  • możliwość naprawy produktu w systemie door to door
  • możliwość zakupu serwisu do 360 dni od daty zakupu produktu
  • 801 382 462 - Infolinia Sony – natychmiastowa pomoc i porada

Więcej szczegółów - regulamin Serwisu Extra na kamery Handycam, aparaty Cyber-shot i Cyfrowe Lustrzanki Sony

Serwis Extra kamery i aparaty Sony to:

  • 4 lub 5 lat bezpieczeństwa
    w zależności od opcji którą wybiera Klient
  • Bezpłatne wykonywanie napraw

W ramach serwisu oferujemy również:

  • krótkie terminy napraw
  • naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • możliwość oddania produktu do naprawy w każdym Sony Centre
  • możliwość naprawy produktu w systemie door to door
  • możliwość zakupu serwisu do 360 dni od daty zakupu produktu
  • 801 382 462 - Infolinia Sony – natychmiastowa pomoc i porada

Więcej szczegółów - regulamin Serwisu Extra na kamery Handycam, aparaty Cyber-shot i Cyfrowe Lustrzanki Sony

Serwis Extra - 3 lub 4 lata od daty zakupu Sony VAIO

Usługa polega na przedłużeniu podstawowej opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji na trzeci lub czwarty rok od daty zakupu produktu.

Serwis Extra na Sony VAIO to:

  • 3 lub 4 lata bezpieczeństwa
  • Bezpłatne wykonywanie napraw

W ramach serwisu oferujemy również:

  • Krótkie terminy napraw
  • Naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • Możliwość zakupu usługi Serwis Extra na Sony VAIO do 360 dni od daty zakupu produktu
  • Naprawa produktu w systemie door to door
  • VAIO LINK – natychmiastowa pomoc i porada: 801 382 462

Więcej szczegółów - Regulamin Serwisu Extra na Sony VAIO (3 i 4 rok)

Serwis Extra - 3 lub 4 lata od daty zakupu Sony Tablet

Usługa polega na przedłużeniu podstawowej opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji na trzeci lub czwarty rok od daty zakupu produktu.

Serwis Extra na Sony Tablet to:

  • 3 lub 4 lata bezpieczeństwa
  • Bezpłatne wykonywanie napraw

W ramach serwisu oferujemy również:

  • Krótkie terminy napraw
  • Naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • Możliwość zakupu usługi Serwis Extra na Sony Tablet do 360 dni od daty zakupu produktu
  • Naprawa produktu w systemie door to door
  • VAIO LINK – natychmiastowa pomoc i porada: 801 382462

Więcej szczegółów - Regulamin Serwisu Extra na Sony Tablet (3 i 4 rok)

Serwis Extra Plus - 3 lata od daty zakupu produktu Audio Wideo

Usługa polega na przedłużeniu podstawowej opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji do trzech lat od daty zakupu produktu, obejmuje ponadto pełną opiekę serwisową zaczynającą się od pierwszego dnia po zakupie produktu Audio Video

Serwis Extra Plus na produkt Audio Video to:

  • 3 lata bezpieczeństwa
  • Bezpłatne usuwanie usterek wynikających również z nieszczęśliwych wypadków

W ramach serwisu oferujemy również:

  • Krótkie terminy napraw
  • Naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • Możliwość naprawy produktu w systemie door to door
  • Możliwość zakupu usługi Serwis Extra Plus do 360 dni od daty zakupu produktu
  • Infolinia Sony – natychmiastowa pomoc i porada: 801 382 462

Więcej szczegółów - regulamin Serwisu Extra Plus na produkty Audio Wideo (3 lata)

Serwis Extra – 4 lub 5 lat od daty zakupu produktu Audio Wideo

Usługa polega na przedłużeniu podstawowej opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji do czterech lub pięciu lat od daty zakupu produktu.

Serwis Extra na produkt Audio Video to:

  • 4 lub 5 lat bezpieczeństwa
  • Bezpłatne wykonywanie napraw

W ramach serwisu oferujemy również:

  • Krótkie terminy napraw
  • Naprawy serwisowe dokonywane przez naszych specjalistów w Autoryzowanych Centrach Serwisowych Sony
  • Możliwość naprawy produktu w systemie door to door
  • Możliwość zakupu usługi Serwis Extra Plus do 360 dni od daty zakupu produktu
  • Infolinia Sony – natychmiastowa pomoc i porada: 801 382 462

Więcej szczegółów - regulamin Serwisu Extra na produkty Audio Wideo (4 lub 5 lat)