Gwarancja
Gwarancja firmy Sony: co należy wiedzieć?
Co zrobić, jeśli produkt firmy Sony wymaga naprawy? Sprawdź, czy jest on objęty gwarancją.
Ogólne informacje na temat gwarancji firmy Sony:
Okres gwarancyjny trwa 2 lata, a gwarancja obejmuje telewizory, magnetowidy, zestawy Hi-Fi, aparaty, samochodowy sprzęt audio i inne urządzenia audiowizualne.
Rozrywka w samochodzie i na wodzie: modele wysokiej klasy z serii XS-***ES są standardowo objęte 3-letnią gwarancją
Jeśli urządzenie wymaga naprawy, należy przedstawić oryginały dowodów zakupu. W przypadku, gdy użytkownik nie posiada tych dokumentów, naprawa wykonywana będzie odpłatnie.
Niektóre produkty, takie jak na przykład lampy, projektory i baterie, są objęte ograniczoną gwarancją. Więcej informacji zawierają ogólne warunki gwarancji firmy Sony
Czego nie obejmuje gwarancja?
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:
- działania wilgoci,
- upadku urządzenia,
- uderzenia pioruna,
- nieprawidłowej eksploatacji urządzenia.
- okresowe przeglądy, naprawy lub wymiany części ze względu na zużycie eksploatacyjne (przykład: podświetlenie monitorów LCD)
- wypalenie matrycy spowodowane długotrwałym wyświetlaniem takiego samego obrazu, obrazów lub elementów składowych obrazu
Szczegółowe informacje zawierają ogólne warunki gwarancji firmy Sony
Co się stanie, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w sposób opisany powyżej? Nie powinno być to powodem do zmartwień - urządzenie firmy Sony można poddać naprawie, ale będzie ona odpłatna. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat kosztów napraw i dostępnych opcji.