Gwarancja

Gwarancja firmy Sony: co należy wiedzieć?

Co zrobić, jeśli produkt firmy Sony wymaga naprawy? Sprawdź, czy jest on objęty gwarancją.

Ogólne informacje na temat gwarancji firmy Sony:

Okres gwarancyjny trwa 2 lata, a gwarancja obejmuje telewizory, magnetowidy, zestawy Hi-Fi, aparaty, samochodowy sprzęt audio i inne urządzenia audiowizualne.

Rozrywka w samochodzie i na wodzie: modele wysokiej klasy z serii XS-***ES są standardowo objęte 3-letnią gwarancją

Jeśli urządzenie wymaga naprawy, należy przedstawić oryginały dowodów zakupu. W przypadku, gdy użytkownik nie posiada tych dokumentów, naprawa wykonywana będzie odpłatnie.

Niektóre produkty, takie jak na przykład lampy, projektory i baterie, są objęte ograniczoną gwarancją. Więcej informacji zawierają ogólne warunki gwarancji firmy Sony

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:

  • działania wilgoci,
  • upadku urządzenia,
  • uderzenia pioruna,
  • nieprawidłowej eksploatacji urządzenia.
  • okresowe przeglądy, naprawy lub wymiany części ze względu na zużycie eksploatacyjne (przykład: podświetlenie monitorów LCD)
  • wypalenie matrycy spowodowane długotrwałym wyświetlaniem takiego samego obrazu, obrazów lub elementów składowych obrazu

Szczegółowe informacje zawierają ogólne warunki gwarancji firmy Sony

Co się stanie, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w sposób opisany powyżej? Nie powinno być to powodem do zmartwień - urządzenie firmy Sony można poddać naprawie, ale będzie ona odpłatna. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat kosztów napraw i dostępnych opcji.