Informacje gwarancyjne.

WAŻNE: Zanim będą świadczone jakiekolwiek usługi związane z produktem, na wypadek, gdyby Sony musiało usunąć jakiekolwiek dane, należy bezwzględnie wykonać kopię zapasową wszelkich zapisanych danych i zainstalowanych programów. Firma Sony nie ponosi odpowiedzialności za żadne uszkodzenia ani skasowanie jakichkolwiek programów, danych lub innych informacji zapisanych na jakimkolwiek nośniku albo w jakimkolwiek module oferowanych usług związanych z produktem.

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za zakup produktu firmy Sony. Mamy nadzieję, że jego użytkowanie będzie przyjemnością.
Gdyby jednak okazało się, że produkt wymaga naprawy gwarancyjnej, należy skontaktować się z centrum pomocy technicznej Tabletu Sony , sprzedawcą lub przedstawicielem naszej autoryzowanej sieci serwisowej w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG) lub w innych krajach wymienionych w niniejszej gwarancji albo w dołączonych ulotkach. W celu uniknięcia ewentualnych późniejszych niejasności zalecamy dokładne zapoznanie się z dokumentacją, co pomoże stwierdzić, czy planowane zgłoszenie gwarancyjne może zostać uznane za zasadne.

Twoja gwarancja

Niniejsza gwarancja dotyczy zakupionego produktu firmy Sony, jeśli stwierdzenie o objęciu gwarancją znajduje się w dołączonej do niego ulotce oraz jeśli produkt zakupiono w regionie obowiązywania gwarancji. Na mocy niniejszej gwarancji firma Sony zapewnia, że produkt jest wolny od wad materiałowych i wykonawczych na dzień pierwotnego zakupu oraz pozostanie w takim stanie przez co najmniej DWA LATA od tego dnia. Jednostka organizacyjna korporacji Sony, która świadczy usługi gwarancyjne i będzie honorowała niniejszą gwarancję, jest wymieniona w treści gwarancji lub dołączonych ulotkach w sekcji dotyczącej kraju, w którym gwarancja ma być egzekwowana.
Jeśli w okresie obowiązywania gwarancji produkt zostanie uznany za wadliwy (na dzień zakupu) z powodu użycia niewłaściwych materiałów lub błędów wykonawczych, firma Sony albo przedstawiciel autoryzowanej sieci serwisowej w regionie obowiązywania gwarancji całkowicie bezpłatnie naprawi lub (według uznania firmy Sony) wymieni produkt albo jego wadliwe części na nowe, z zastrzeżeniem warunków i ograniczeń opisanych poniżej. Wadliwe produkty/części mogą zostać wymienione na produkty/części nowe albo zregenerowane. Wszystkie wymienione produkty i części przechodzą na własność firmy Sony.

Warunki

  1. Usługi gwarancyjne będą świadczone pod warunkiem, że do wadliwego produktu zgłaszanego do naprawy w okresie obowiązywania gwarancji zostanie dołączony oryginał faktury lub dowodu zakupu (wskazujący datę zakupu, nazwę modelu i nazwę sprzedawcy). Firma Sony albo przedstawiciel autoryzowanej sieci serwisowej mogą odmówić świadczenia bezpłatnej usługi gwarancyjnej, jeśli dokumenty te nie zostaną przedstawione lub okażą się niekompletne albo nieczytelne.
    Gwarancja nie obowiązuje, jeśli nazwa modelu lub numer seryjny produktu został zmieniony, usunięty lub wymazany albo spowodowano jego nieczytelność.

  2. Aby uniknąć uszkodzenia lub utraty/wymazania danych z wymiennego nośnika pamięci masowej albo akcesorium, przed przekazaniem urządzenia do naprawy należy usunąć z niego takie nośniki bądź akcesoria.

  3. Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów transportu ani ryzyka związanego z transportem produktu do/z firmy Sony lub przedstawiciela autoryzowanej sieci serwisowej.

  4. Gwarancja nie obejmuje przypadków takich jak:
    • Okresowa konserwacja i naprawy lub wymiana części wynikająca z ich normalnego zużycia.
    • Zużycie materiałów eksploatacyjnych (elementów, które z założenia wymagają okresowej wymiany w czasie eksploatacji produktu, np. baterii). Zwracamy uwagę, że na mocy niniejszej gwarancji firma Sony zapewnia, iż bateria dołączona do produktu na dzień pierwotnego zakupu jest wolna od wad materiałowych i wykonawczych oraz pozostanie w takim stanie przez co najmniej sześć miesięcy od tego dnia.
    • Uszkodzenia lub wady spowodowane użytkowaniem, posługiwaniem się produktem lub postępowaniem z nim w sposób niezgodny z zasadami normalnego użytku osobistego/domowego.
    • Uszkodzenia i zmiany w produkcie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, w tym:
      - użytkowaniem powodującym fizyczne, kosmetyczne lub powierzchniowe uszkodzenia lub zmiany w produkcie albo uszkodzenia ekranu ciekłokrystalicznego;
      - montażem lub użytkowaniem produktu w sposób niezgodny z jego normalnym przeznaczeniem lub instrukcjami firmy Sony dotyczącymi instalacji i użytkowania;
      - nieprzestrzeganiem instrukcji firmy Sony dotyczących bezpieczeństwa
      - nieprzestrzeganiem instrukcji firmy Sony dotyczących właściwej konserwacji produktu;
      - montażem lub użytkowaniem produktu w sposób niezgodny z przepisami lub normami technicznymi albo bezpieczeństwa w kraju, w którym produkt jest zainstalowany/użytkowany;
      - zainfekowaniem wirusem lub korzystaniem na produkcie z oprogramowania, które nie zostało do niego standardowo dołączone lub nie zostało poprawnie zainstalowane;
      - użytkowaniem produktu lub integrowaniem go z urządzeniami niesprawnymi bądź wadliwymi, z wyjątkiem innych produktów firmy Sony przeznaczonych do współpracy z tym produktem;
      - użytkowaniem produktu w połączeniu z akcesoriami, urządzeniami peryferyjnymi i innymi produktami o typie, stanie i standardzie innym niż dopuszczany przez firmę Sony;
      - naprawianiem lub próbą naprawiania produktu przez osoby niebędące przedstawicielami firmy Sony lub jej autoryzowanej sieci serwisowej.
      - Regulacje i adaptacje bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody od firmy Sony, w tym:
      • unowocześnienie produktu do poziomu wykraczającego poza dane techniczne lub zakres funkcjonalny opisany w instrukcji obsługi;
      • modyfikacje produktu w celu dopasowania go do krajowych lub lokalnych norm technicznych i bezpieczeństwa w krajach innych niż te, dla których produkt został jednoznacznie zaprojektowany i wyprodukowany;
      • zaniedbania;
      • narażenie na wypadki, pożary, działanie płynów, chemikaliów i innych substancji, zalanie, drgania, wysokie temperatury, brak przewiewu, skoki napięcia, zbyt wysokie lub niewłaściwie przyłożone napięcie, promieniowanie, wyładowania elektrostatyczne (w tym wywołane przez błyskawice) oraz inne siły i czynniki zewnętrzne.
  5. Niniejsza gwarancja obejmuje jedynie sprzętowe składniki produktu. Nie włącza się do niej oprogramowania (firmy Sony ani innych producentów), ponieważ oprogramowanie jest objęte odrębnymi umowami licencyjnymi użytkownika końcowego, gwarancjami i/lub wyłączeniami.
  6. Zasady dotyczące wadliwych pikseli:
    Zgodnie z normą ISO 13406-2 liczba wadliwych pikseli w monitorach/wyświetlaczach ciekłokrystalicznych nie może przekroczyć 0,0005% łącznej liczby pikseli. Na stronie centrum pomocy technicznej Tabletu Sony /support/hub/tablet znajduje się artykuł „Zasady dotyczące wadliwych pikseli” zawierający informacje o odnośnych zasadach dotyczących użytkowanego Tabletu Sony.

Wyłączenia i ograniczenia

Z zastrzeżeniem postanowień wymienionych powyżej, firma Sony nie udziela żadnych gwarancji (jednoznacznych, domniemanych, ustawowych ani innych) w zakresie produktu ani jakości towarzyszącego lub dołączonego oprogramowania, wydajności, precyzji działania, niezawodności, przydatności do określonego celu ani jakichkolwiek innych. Jeśli takie wyłączenie nie jest w całości lub części dopuszczalne przez prawo, firma Sony ogranicza zakres przyznawanej gwarancji wyłącznie do minimalnego poziomu dozwolonego przez przepisy prawa. Wszelkie zobowiązania gwarancyjne, których nie można w pełni wyłączyć, zostaną ograniczone czasowo (w zakresie dopuszczanym przez prawo) do okresu trwania gwarancji.

Na mocy niniejszej gwarancji firma Sony jest zobowiązana jedynie do naprawy lub wymiany produktów zgodnie z postanowieniami tej gwarancji. Firma Sony nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty ani szkody pośrednie, uboczne lub wtórne spowodowane użytkowaniem produktu, usługami, niniejszą gwarancją albo w inny sposób, w tym za szkody ekonomiczne lub niematerialne, utratę zysków, przychodów, danych lub przyjemności użytkowania ani za utratę możliwości korzystania z tego produktu lub któregokolwiek produktu towarzyszącego, w tym w odniesieniu do ewentualnych roszczeń o obniżenie ceny zapłaconej za produkt. Zastrzeżenie to obowiązuje bez względu na fakt, że strata lub szkoda wynikała z:
- niewłaściwego działania lub niedziałania tego produktu lub któregokolwiek produktu towarzyszącego na skutek uszkodzeń albo niedostępności spowodowanej przekazaniem do firmy Sony lub przedstawiciela autoryzowanej sieci serwisowej, co doprowadziło do przestojów, spadku wydajności pracy lub zakłóceń w bieżącej działalności;
- błędów w danych generowanych przez ten produkt lub produkty towarzyszące;
- uszkodzenia lub utraty aplikacji albo wymiennych nośników pamięci masowej;
- zainfekowania wirusami lub innych przyczyn.

Zastrzeżenie to dotyczy strat i szkód wynikających z jakiejkolwiek teorii prawnej, w tym w zakresie zaniedbań lub innych czynów zabronionych, niedotrzymania warunków umowy, jednoznacznej lub domniemanej gwarancji oraz jednoznacznej odpowiedzialności (nawet jeśli firma Sony lub przedstawiciel autoryzowanej sieci serwisowej zostali powiadomieni o możliwości wystąpienia takich szkód).

W przypadkach, gdy odnośne przepisy prawa nie zezwalają na stosowanie takich wyłączeń odpowiedzialności lub ograniczają możliwość ich stosowania, firma Sony ogranicza zakres podejmowanej odpowiedzialności wyłącznie do minimalnego poziomu dozwolonego przez prawo. Na przykład ustawodawstwo niektórych państw nie pozwala na wyłączanie lub ograniczanie odpowiedzialności za szkody spowodowane zaniedbaniami, poważnymi zaniedbaniami, świadomym postępowaniem na szkodę osób trzecich, oszustwem i podobnymi działaniami. Odpowiedzialność materialna firmy Sony wynikająca z niniejszej gwarancji w żadnym wypadku nie może przekroczyć ceny zapłaconej przez użytkownika za produkt. Jeśli jednak właściwe przepisy prawa dopuszczają jedynie wyższy próg maksymalnej odpowiedzialności, obowiązuje ten wyższy próg.

Ustawowe prawa użytkownika

Konsumenci są ustawowo chronieni odpowiednimi krajowymi przepisami prawa w zakresie sprzedaży produktów konsumpcyjnych. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na ustawowe przepisy prawa przysługujące użytkownikowi, na przepisy prawa, których nie można wyłączyć ani ograniczyć ani na uprawnienia wobec osób, od których produkt został zakupiony. Użytkownik może egzekwować wszelkie przysługujące mu prawa według własnego uznania.

Sony B.V.,
Nazwa handlowa: Sony Belgium, bijkantoor (oddział) Sony B.V.

Siedziba: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, Zjednoczone Królestwo
Numer rejestracji spółki: 71682147
VAT: BE0452161045
Adres lokalny: Da Vincilaan 7 - D1, 1930 Zaventem, Belgia