Pomoc techniczna

Naprawa i gwarancja

Przekazywanie produktu Sony do naprawy

Na tej stronie znajdziesz podpowiedź, jak uniknąć naprawy sprzętu lub jak ją zlecić. Znajdziesz tu też informację, jak sprawdzić, czy produkt nadal jest objęty gwarancją itd.

Naprawa produktu — pierwsze kroki

Co dzieje się, gdy produkt trafi do centrum serwisowego?

Więcej informacji

Pomóż nam poprawić jakość świadczonego wsparcia

Zawsze staramy się poprawić jakość świadczonego wsparcia. Podziel się z nami swoimi uwagami - skorzystaj z poniższego suwaka, aby ocenić przydatność informacji znajdujących się na tej stronie:

nieprzydatne przydatne
Przekaż ocenę
Chcesz dodać komentarz?

Nie służy on do komunikacji, nawet jeśli zostanie tutaj podany numer telefonu lub adres e-mail. Jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielem Sony, zapraszamy na stronę z danymi kontaktowymi.

Przekaż opinię

(liczba dostępnych znaków): 140

Dziękujemy za przekazane uwagi.

Te uwagi są regularnie przeglądane, dzięki czemu wciąż usprawniamy nasze usługi.

Pomoc techniczna
Nie udało Ci się znaleźć potrzebnych informacji?
Pomoc techniczna

Wejdź na strony społeczności i poszukaj odpowiedzi od innych użytkowników produktów firmy Sony lub skontaktuj się z nami

Uzyskaj pomoc techniczną od społeczności Kontakt z działem pomocy technicznej