Strona startowa
Program wymiany kart SD

Jeśli sądzą Państwo, że problem dotyczy posiadanej karty, uprzejmie prosimy o:

  1. Podanie swoich danych
  2. Przesłanie dwóch wyraźnych zdjęć produktu (przodu i tyłu)
  3. Przesłane zdjęcia zostaną sprawdzone przez specjalistę z naszego działu obsługi klienta. Ustali on, czy karta rzeczywiście jest wadliwa. Jeśli nie, prześlemy odpowiednią informację.
  4. Jeśli karta okaże się wadliwa, otrzymają Państwo wiadomość e-mail z instrukcją, jak ją zwrócić, i odpowiednimi etykietami na przesyłkę.
  5. Kiedy otrzymamy i zweryfikujemy kartę SD, prześlemy jej zamiennik.

Prosimy o podanie swoich danych w poniższym formularzu:

Pola oznaczone * są wymagane

Twoje dane kontaktowe



Niniejszym potwierdzam, że przesyłany przeze mnie wniosek o wymianę dotyczy tylko JEDNEJ karty SD i że w sprawie innych kart SD, które mogą kwalifikować się do wymiany, prześlę dodatkowe, osobne wnioski. *