Możliwość 1: E-mail w sprawie rejestracji produktu w MySony (tylko produkty z kategorii Aparaty):
Rejestrując pewne produkty z kategorii Aparaty, można uzyskać dodatkowy rok gwarancji (obowiązują postanowienia regulaminu). Więcej informacji na ten temat podano tutaj.
Przykład:
Jeśli nie możesz znaleźć kodu aktywacyjnego albo nie dostałaś(-eś) e-maila z kodem, sprawdź zawartość folderu wiadomości-śmieci (spam). Jeśli nie dostałaś(-eś) e-maila dotyczącego rejestracji, prosimy o kontakt.
Możliwość 2: Kupiłaś(-eś) kartę rozszerzającą gwarancję.
Na odwrocie karty z rozszerzeniem gwarancji.
Przykład:
Uwaga: rozszerzeniami planów serwisowych Sony nie mogą być objęte modele wymienione poniżej:
W przypadku problemów z użyciem kodu aktywacyjnego prosimy o kontakt.
Jeśli korzystasz z rozszerzenia gwarancji do 5 lat (dostępnego tylko w Wielkiej Brytanii), które jest wstępnie zgłaszane przez dealera do Sony, również może być konieczna aktywacja nowego telewizora w naszym systemie. Prosimy o kontakt w celu personalizacji umowy i przekazania dokładnej daty zakupu.
Ta strona umożliwia aktywację rozszerzenia gwarancji na następujące urządzenia Sony: telewizory BRAVIA, kamery, aparaty Cyber-shot, aparaty z wymiennymi obiektywami, obiektywy oraz sprzęt audio do domu i do osobistego użytku.
W celu aktywacji rozszerzenia gwarancji na telefon Xperia lub konsolę PlayStation prosimy o odwiedzenie stron internetowych dedykowanych dla tych urządzeń.
Prosimy o odwiedzenia dedykowanej sekcji dotyczącej napraw.