Strona startowa

Aktywacja rozszerzenia gwarancji

       Niniejsza gwarancja rozszerzona obejmuje wyłącznie produkty zakupione w jednym z tych krajów: Albania, Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Kosowo, Liechtenstein, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Macedonia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Włochy, Zjednoczone Królestwo


Aktywacja usługi Premium

Dziękujemy za zakup usług Premium firmy Sony. Wykonaj kilka kroków, aby ją aktywować i cieszyć się wszystkimi związanymi z nią korzyściami.Aby kontynuować, wprowadź kod aktywacyjny (na przykład DICARDACTEW1-VRGZ8G-QTBZRW). Kod ten można znaleźć na odwrocie zakupionej karty — wystarczy zdrapać szare pole.

 -    
Prosimy o potwierdzenie przeczytania powyższego tekstu i wyrażenia zgody na postanowienia Regulaminu.


Pytania i odpowiedzi


Możliwość 1: E-mail w sprawie rejestracji produktu w MySony (tylko produkty z kategorii Aparaty):

Rejestrując pewne produkty z kategorii Aparaty, można uzyskać dodatkowy rok gwarancji (obowiązują postanowienia regulaminu). Więcej informacji na ten temat podano tutaj.

Przykład:
E-mail dotyczący rejestracji produktu i rozszerzenia gwarancji

Jeśli nie możesz znaleźć kodu aktywacyjnego albo nie dostałaś(-eś) e-maila z kodem, sprawdź zawartość folderu wiadomości-śmieci (spam). Jeśli nie dostałaś(-eś) e-maila dotyczącego rejestracji, prosimy o kontakt.


Możliwość 2: Kupiłaś(-eś) kartę rozszerzającą gwarancję.

Na odwrocie karty z rozszerzeniem gwarancji.

Przykład:
Przykład kodu na odwrocie karty z rozszerzeniem gwarancji

Uwaga: rozszerzeniami planów serwisowych Sony nie mogą być objęte modele wymienione poniżej:

  • Telewizory: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Aparaty, kamery i obiektywy: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 i SAL500F40G
Informacje o alternatywnych rozszerzeniach planów serwisowych dla tych modeli można uzyskać u sprzedawców.


W przypadku problemów z użyciem kodu aktywacyjnego prosimy o kontakt.


Jeśli korzystasz z rozszerzenia gwarancji do 5 lat (dostępnego tylko w Wielkiej Brytanii), które jest wstępnie zgłaszane przez dealera do Sony, również może być konieczna aktywacja nowego telewizora w naszym systemie. Prosimy o kontakt w celu personalizacji umowy i przekazania dokładnej daty zakupu.

  • Szczegółowe informacje o naszych rozszerzeniach gwarancji można uzyskać, odwiedzając specjalną stronę rozszerzeń gwarancji.
  • W celu zakupu rozszerzonego planu serwisowego prosimy o kontakt z dealerem lub sklepem, w którym został zakupiony produkt Sony.
  • Rejestrując pewne produkty z kategorii Aparaty, można uzyskać dodatkowy rok gwarancji (obowiązują postanowienia regulaminu). Więcej informacji na ten temat podano tutaj.


Ta strona umożliwia aktywację rozszerzenia gwarancji na następujące urządzenia Sony: telewizory BRAVIA, kamery, aparaty Cyber-shot, aparaty z wymiennymi obiektywami, obiektywy oraz sprzęt audio do domu i do osobistego użytku.

W celu aktywacji rozszerzenia gwarancji na telefon Xperia lub konsolę PlayStation prosimy o odwiedzenie stron internetowych dedykowanych dla tych urządzeń.


Prosimy o odwiedzenia dedykowanej sekcji dotyczącej napraw.