Support

Zlecenie naprawy

 

Pola oznaczone * są wymagane

Zlecenie naprawy

Dziękujemy za skorzystanie z sekcji samodzielnego rozwiązywania problemów. Wygląda niestety na to, że urządzenie wymaga naprawy. Aby zlecić naprawę naszemu Autoryzowanemu Centrum Serwisowemu, podaj poniżej wymagane dane. Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo, kliknij przycisk Kontakt.

Zacznij od upewnienia się, że spełnione są następujące warunki:
  • Mieszkasz w Polsce. W przypadku konieczności naprawy w innym kraju prosimy o kontakt poprzez kliknięcie przycisku Kontakt.
  • Produkt pozostaje na gwarancji Sony. W przypadku produktów po gwarancji istnieje możliwość odpłatnej naprawy w najbliższym Autoryzowanym Centrum Serwisowym. Odpowiednie dane kontaktowe znajdują się poniżej.
  • (Dla posiadaczy przedłużonej gwarancji Sony) Przedłużona gwarancja została zarejestrowana na stronie aktywacji (w przypadku przedłużonej gwarancji zapewnianej przez sprzedawcę prosimy o kontakt w tej sprawie ze sprzedawcą)
  • Dysponujesz odpowiednim dokumentem zakupu. Przesłanie go będzie wymagane w procesie zlecenia naprawy
  • Będziesz dostępny pod wskazanym adresem w ciągu 5 dni roboczych (dotyczy napraw domowych TV).

Jeśli po otrzymaniu przez nas zlecenia naprawy okaże się, że gwarancja na produkt dobiegła końca, to mogą zostać naliczone opłaty serwisowe zgodnie z zasadami świadczenia usług przez Autoryzowane Centrum Serwisowe obsługujące zlecenie.


Pola oznaczone * są wymagane

Ładowanie, prosimy o cierpliwość...