Witamy na stronach pomocy technicznej firmy Sony dotyczących napraw. Postaramy się poprowadzić Cię przez cały proces przygotowań do naprawy w taki sposób, aby był on maksymalnie przyjemny i wygodny.
Czy znasz nasze narzędzie do szybkiego rozwiązywania problemów (dotyczy tylko telewizorów, słuchawek i telefonów komórkowych)? Jeśli nie, sprawdź, czy naprawa rzeczywiście jest konieczna. Często można jej uniknąć!
Po zweryfikowaniu konieczności naprawy należy przygotować pewne informacje.
Do zlecenia naprawy potrzebne są następujące dane:
Gdzie znajdę nazwę modelu lub numer seryjny?
Podanie nazwy modelu, numeru seryjnego i numeru IMEI (dotyczy tylko telefonów komórkowych) umożliwi nam precyzyjną identyfikację produktu i uzyskanie dodatkowych informacji, dzięki którym cały proces przebiegnie jeszcze sprawniej.
Dowód zakupu ułatwi dealerowi sprawdzenie, że produkt nadal jest na gwarancji. Umożliwi też powiązanie produktu z informacjami w bazie danych dealera. Nie masz dowodu zakupu? Nie szkodzi — dealer powinien mieć jego cyfrową kopię, o ile produkt wciąż jest na gwarancji.
Sprawdź, czy produkt wciąż jest na gwarancji (odpowiednia informacja powinna znajdować się na dowodzie zakupu), lub przygotuj informacje o rozszerzeniu gwarancji. W razie wątpliwości co do długości gwarancji w swoim kraju zapoznaj się z informacją na ten temat.
Imię i nazwisko, adres, mail i numer telefonu.
Odpowiednie przygotowanie to podstawa sukcesu. Jasny opis problemu pomoże działać zespołowi serwisowemu.
Aby ułatwić sobie zebranie i przekazanie potrzebnych informacji, możesz pobrać i wydrukować nasz szablon.
Pobierz szablon
Kolejny krok po skompletowaniu dokumentacji to znalezienie Autoryzowanego Centrum Serwisowego (ASC). Aby odszukać lokalne Autoryzowane Centra Serwisowe, użyj wyszukiwarki ASC.
Wybrane Centrum ASC zajmie się dalszymi etapami procesu. Zadbaj, by przekazać centrum wszystkie zgromadzone informacje.
Kliknij, aby znaleźć Autoryzowane Centrum Serwisowe